Zemlja: USA
Trajanje: 93 min
IMDb ocjena: 5,2
Naša ocjena: 9

RECENZIJA

Film je izašao ove godine (2015.) prije par mjeseci. Ovaj film ima svoju prvobitnu verziju pod istim nazivom, ''Poltergeist'' snimljenu 1982. godine.

S obzirom da je jako ostao poznat po prvobitnoj verziji koja je imala veoma dobar utisak na gledaoce snimljeni su nastavci filma koji nisu imali velikog uspjeha, ''Poltergeist II: The Other Side'' iz 1986. godine, ''Poltergeist III'' iz 1988. godine, ''Poltergeist: The Legacy'' iz 1996. godine. Film je inspirisan događajima iz prvobitne verije iz 1986. godine. A ta verzija je inspirisana događajima koji su se desili, Tobeu Hooperu.

Kada je Tobe Hooper bio tinejdžer njegov otac je preminuo. Nakon njegove smrti, par nedjelja Hooper je stalno osjećao prisustvo nečega u svojoj kući, čuo je razne zvukove i viđao razne čudne stvari. Upravo zbog ovih događaja je nastao film ''Poltergeist''.

NAŠE MIŠLJENJE

Iskreno, nisam pogledala prvu verziju ovog filma tako da ne mogu reći koji je bolji, ali smatram da su uvijek prvobitne verzije filmova bolje, ali opet ne mogu ništa reći dok ne pogledam. Svakako ne govorimo o prvobitnoj verziji, već o ovoj najnovijoj. Moram priznati da na samom početku filma uopće nisam bila zainteresovana. ''Još jedna tipična priča o porodici koja se doseljava u ukletu kuću'' pomislila sam na početku ovog filma, međutim vrlo brzo sam se predomislila, jer ovo svakako nije jedan od tipičnih filmova o ukletim kućama. S toga moja ocjena za ovaj film je 9. Ovaj film će se dopasti ljudima koji vole prave horor filmove i onima koji vole natprirodne filmove. Što se tiče mog ličnog mišljenja smatram da je ovaj film odličan, kao i sama tematika filma, ukoliko volite prvu verziju filma, voljet ćete i ovu jer je skoro sve isto, osim glumaca, naravno.

RADNJA FILMA

Bračni par Bowen se sa svojim dvjema kćerkama i sinom doseljavaju u novu kuću zbog financijskih problema. Porodica primjećuje da se Madison, (najmlađa kćerka) počinje veoma čudno ponašati, priča sa TV- om i igra se u ormaru, međutim ne shvataju to kao prijetnju. Bračni par jedne večeri odlazi na večeru, dok njihova djeca ostaju kod kuće. Nakon povratka shvataju da je njihova najmlađa kćerka nestala. U početku ne znaju gdje je, ali nakon što im se ona javi iz TV- a jasno im je da će im trebati                                                                            pomoć od stručnjaka za natprirodno.

TRAILER

Da li ste pogledali ovaj film i šta mislite o njemu?
Mislite li da je bolja prvobitna ili ova, nova verzija?